tisdag 23 juni 2009

en jäktig vecka med många uppdrag,,min systersotter är här just nu och hälsar på..en duktig tjej,,som aldrig säger nej till nått,,hon passar bra som min per,ass,,haha,,idag blir det en heldag på stan,,tur det finns mycket stolar överallt,,är lite yr sen dialysen igår,,det har dragits vätska,,så totalt hat jag gått ner 7 kg hittils,,
igår drogs det 3 liter vätska och jag gick ner 3,2 kg,vilket mitt blodtryck inte gillade,,,i slutet på dialysen,,va jag nere i 86/68,,så dom släppte inte i väg mig på en gång,,,å jag måste erkänna att jag var väldigt yr i knoppen,,men jag låtsades som inget och gick därifrån,,,så är mycket under min torrvikt idag,,men skönt att slippa bära på skvalpet i magen,,,

har fortfarande inte hört nått,när operationen blir,,men hoppas på att den blir snart,,vill att min arm ska bli bra,,så jag också kan röra mig obehindrat i sängen som alla andra,,

bye bye butterflies,,,