torsdag 25 juni 2009

igår när jag kom på dracula dejten,,fick jag veta att nästa onsdag efter dialys,,blir jag inlagd för att sedan på torsdag morron bli opererad i armen igen,,jag blev måttligt glad när jag fick höra det,,hoppas att det är regn och rusk ute dom dagarna,,å sen att gå och ha ont i nåra dar höjer ju inte heller upp mitt humör precis,,jag vill också vara fri och ledig,,kunna åka vart jag vill när jag vill och inte ligga och bli uppsprättad på ett operationsbord,,undrar vad meningen till allt detta är?? jag vill inte gå igenom nått av det här,,alla operationer gör så jag snart ser ut som scareface på kroppen,,till vilken nyttta undrar jag??
kroppen blir ju inte heller starkare av det,,men räddas till varje pris ska man ändå,,
vid sånna här stunder önskar jag att jag vore ett djur..då skulle det inte finnas en tvekan om vad man skulle göra med det,,vid sånna här sjukdomar,,,



hade tänkt åka till sundsvall på lördag och titta på Tomas Ledin,,men får nog avstå den turen,,kanske inte en hit att trängas med folk,med en ny opererad arm och stygn,,
jaja,,förhoppningsvis gör han flera konserter härupp över nån gång,,och då möjligtvis,,är jag frisk och kry och kan följa med och lyssna,,

bye bye butterflies..